i'm aien najwa, thanks f0r visit my blog...tujuan saya membina bl0g bkn utk bermegah-megah atau menunjuk-nunjuk just untuk luahkan perasaan..kalau anda2 semua tidak suka, boleh la tick butan X kt atas sebelah kanan dest0p anda..SMILE~ =)

Pengikut

Mengenai Saya

Foto saya
*jujur *ikhlas *ambil berat *relax *baik hati *mudah simpati *happy g0 lucky

Khamis, 29 Disember 2011

Luahan hati..

Bismillahirahmanirrahim..

Ya Allah,
JIka aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati sese0rang yg hatinya brtaut padamu,
Agar aku tidak terjatuh ke dalam jurang antara nafsu..

Ya Rahman,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada sese0rang yg melabuhkan cintanya kepada Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

Ya Rahim,
Jika aku merindui sese0rang,
Rindukanlah aku pada sese0rang yg merindui syahid di JalanMu..

Ya Aziz,
Jika aku menikmati cinta hamba Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan,
Betapa indahnya beribadat kepadaMu..

Ya Rabbana,
Jika aku bersedih kerana sese0rang menjauhiku,
kuatkanlah hati dan keimananku,
Agar aku tidak jauh dari kasih sayang Mu..

Amin Ya Rabbal Alamin..
♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan