i'm aien najwa, thanks f0r visit my blog...tujuan saya membina bl0g bkn utk bermegah-megah atau menunjuk-nunjuk just untuk luahkan perasaan..kalau anda2 semua tidak suka, boleh la tick butan X kt atas sebelah kanan dest0p anda..SMILE~ =)

Pengikut

Mengenai Saya

Foto Saya
*jujur *ikhlas *ambil berat *relax *baik hati *mudah simpati *happy g0 lucky

Jumaat, 11 Januari 2013

Buaian Cinta Palsu


Aku pengemis,Pengemis cinta suci,Perayu cinta sejati,Aku pengemis,Yang dahagakan kasih sayangNyaHanya mengharap pada Maha Pencinta.Nyah kau cinta dunia,Pergi kau cinta fantamorgana,Aku tak perlukanmu,Cintamu terlalu palsu,Cinta murahan,Penuh dengan kepura-puraan. Aku merayu,Nyah kau cinta fantamorgana,Baru saja aku bebas dari cengkamanmu,Baru sebentar jiwa ini girang,Riang dengan hanya kasihNya,Belum sempat putik tumbuh mekar di taman hati,Tanpa diundang kau muncul kembali,Lewat hanya untuk sementara,Mengundang fitnah pada sang jiwa,Hadir untuk melalaikan aku,Membawa cita dan harapan palsu.Aku merayu,Nyah kau cinta manusia,Jangan dekati hati nurani ku ini,Jangan dekati iman mudah goyah ini,Pergi!Mengapa kau tak mengerti?Tiada ruang untukmu di sudut hati,Belum tiba masanya lagi,Mungkin suatu hari nanti,Pabila cinta Agung lagi pasti telah bersemi,Hidup subur menjalari hati,Teguh bertahkta di sanubari.~puisi ni amik kat someone(nur iman)…tertarik sangat dengan puisi nie…terkadang diri nie terfikir…ya memang benar tiada cinta yang abadi dan hakiki melainkan cintaNya Rabbul Izzati…sebaik2 pengharapan hanya padaNya Yang Maha Pengasih…Ya Allah kusedar dulu kupernah menaruh simpati pada insan namun luka itu kian parah…Kini kusedar betapa Kau cinta padaku…selangkah kudekat padaMu seribu langkah Kau dekat padaku…Ya Allah kini kusedar cukuplah bagiku dengan adanya DIRIMU…~
♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Jumaat, 17 Ogos 2012

Hari Raya Aidilfitri Tanpa Akaq

lagu raya dah mula brkumandang di radi02..smngat nk raya smakin mmbuak2..
bes0k da start nk raya..rumah belum ciap mngemas lagi..
hmm..abg2 n kkaq da blik..tpi msih belum penuh lgi..akq yg ke2 xdpat blik..first time thun niy die xdpat braya ngn kit0rang..xpela kaq, da tugas k0 mcm 2, cbuk ngn keje nk buat mcm mna..pape p0m h0pe k0 xsdey2 la bes0k erk??awl2 da pesan xyah c0l dye pgi raye..tk0t 6ges ler tew..anak mnje nk bt mcm mne..
kit0rang p0m sdey tnpa k0..sblum niy, k0 la yg tukang ir0n2 bju raya mlm rya 2, thun niy sndrian berhad laa..jln kan tugas k0 2 dgn baek2..26hb kn k0 blik, msih di bln raya lgi..hehe..duet rya utk ak jgn lupa lak taw..rndu k0 sgt2..da 3bln xjumpe..6ti ak ant0 pic rya family kt cni..kecian kt k0 kaq,,
sbar la k??



                             niy la nurse umah saye:)







                        nurul syafiqah bt jus0h @ epy :)


raya prtama tnpa dye thun niy..sdey gle2..k la..smpai cni jew entry sye thun niy..kal0 suke, tekan button like kt bwah 2 yerk..k..tata sume..ilysm <3
sELAMAT ARY RYA AIDILFITRI SUME!!
MINAL AIDIL WAL FAIZIN..







♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Khamis, 29 Disember 2011

Luahan hati..

Bismillahirahmanirrahim..

Ya Allah,
JIka aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati sese0rang yg hatinya brtaut padamu,
Agar aku tidak terjatuh ke dalam jurang antara nafsu..

Ya Rahman,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada sese0rang yg melabuhkan cintanya kepada Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

Ya Rahim,
Jika aku merindui sese0rang,
Rindukanlah aku pada sese0rang yg merindui syahid di JalanMu..

Ya Aziz,
Jika aku menikmati cinta hamba Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan,
Betapa indahnya beribadat kepadaMu..

Ya Rabbana,
Jika aku bersedih kerana sese0rang menjauhiku,
kuatkanlah hati dan keimananku,
Agar aku tidak jauh dari kasih sayang Mu..

Amin Ya Rabbal Alamin..
♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Selasa, 15 November 2011

KiSaH HaTi

aq xfham gak TENTANG AKU KAU DAN DIA
diantara kami menjadi CINTA 3 SEGI
ak sbnarnye nk mncri CINTA YANG SEMPURNA
HARUSKAH KITA BERPISAH lalu....
DISAAT AKU MENCINTAIMU aku LEPASKANMU KERANA TERPAKSA
dan KAU BUKAN MILIKKU LAGI..
kau tetap menjadi PUJAAN HATI ku selamanye..
LUAHAN HATI ini adalah utk kau tahu bahawa AKU MASIH SAYANG..
RINDU SERINDU-RINDUNYA ak kat kau..
SAAT TERAKHIR kau KEMBALI PULANG..
BUKA HATIMU hanya utk kau se0rang
aku TERLANJUR MENYINTAIMU..
aku xpercaya pada kau sbnarnye lalu kau MERAYU
kau berkata pada ku..''PERCAYA PADAKU''
BUKAN KU TAK SUDI...
aku pun mnjawab..''ALASANMU,,YA, SUDAHLAH!!''
BILA HATI DAH SAYANG...aku menerima kau kembali..
perkara yg brlaku slma ini telah TINGGAL KENANGAN..
AKU DAN DIRIMU membina hidup yg baru..
aku m0han pada kau agar JANGAN PERNAH BERUBAH..
aku mahu kau tahu SEJARAH MUNGKIN BERULANG
dan kita JANGAN BERTENGKAR LAGI..
aku mahu agar kisah kita selama ini menjadi..
SISA KISAH KITA..
yang pasti...
I'M Y0URS..!!!!!

c0retan by aienajwa nurul aien..xde c0py2 dri 0rg taw..
spe2 yg suke ngn c0retan aq niy bley la like..c0py n paste p0m xpe..=)
tggu next entry..dah lame x brcrita...:)
k la... daa sume..mwwuuuaaaccchh,,<3





♥ l0ving is caring ^,^ ♥