i'm aien najwa, thanks f0r visit my blog...tujuan saya membina bl0g bkn utk bermegah-megah atau menunjuk-nunjuk just untuk luahkan perasaan..kalau anda2 semua tidak suka, boleh la tick butan X kt atas sebelah kanan dest0p anda..SMILE~ =)

Pengikut

Mengenai Saya

Foto Saya
*jujur *ikhlas *ambil berat *relax *baik hati *mudah simpati *happy g0 lucky

Jumaat, 11 Januari 2013

Buaian Cinta Palsu


Aku pengemis,Pengemis cinta suci,Perayu cinta sejati,Aku pengemis,Yang dahagakan kasih sayangNyaHanya mengharap pada Maha Pencinta.Nyah kau cinta dunia,Pergi kau cinta fantamorgana,Aku tak perlukanmu,Cintamu terlalu palsu,Cinta murahan,Penuh dengan kepura-puraan. Aku merayu,Nyah kau cinta fantamorgana,Baru saja aku bebas dari cengkamanmu,Baru sebentar jiwa ini girang,Riang dengan hanya kasihNya,Belum sempat putik tumbuh mekar di taman hati,Tanpa diundang kau muncul kembali,Lewat hanya untuk sementara,Mengundang fitnah pada sang jiwa,Hadir untuk melalaikan aku,Membawa cita dan harapan palsu.Aku merayu,Nyah kau cinta manusia,Jangan dekati hati nurani ku ini,Jangan dekati iman mudah goyah ini,Pergi!Mengapa kau tak mengerti?Tiada ruang untukmu di sudut hati,Belum tiba masanya lagi,Mungkin suatu hari nanti,Pabila cinta Agung lagi pasti telah bersemi,Hidup subur menjalari hati,Teguh bertahkta di sanubari.~puisi ni amik kat someone(nur iman)…tertarik sangat dengan puisi nie…terkadang diri nie terfikir…ya memang benar tiada cinta yang abadi dan hakiki melainkan cintaNya Rabbul Izzati…sebaik2 pengharapan hanya padaNya Yang Maha Pengasih…Ya Allah kusedar dulu kupernah menaruh simpati pada insan namun luka itu kian parah…Kini kusedar betapa Kau cinta padaku…selangkah kudekat padaMu seribu langkah Kau dekat padaku…Ya Allah kini kusedar cukuplah bagiku dengan adanya DIRIMU…~
♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Jumaat, 17 Ogos 2012

Hari Raya Aidilfitri Tanpa Akaq

lagu raya dah mula brkumandang di radi02..smngat nk raya smakin mmbuak2..
bes0k da start nk raya..rumah belum ciap mngemas lagi..
hmm..abg2 n kkaq da blik..tpi msih belum penuh lgi..akq yg ke2 xdpat blik..first time thun niy die xdpat braya ngn kit0rang..xpela kaq, da tugas k0 mcm 2, cbuk ngn keje nk buat mcm mna..pape p0m h0pe k0 xsdey2 la bes0k erk??awl2 da pesan xyah c0l dye pgi raye..tk0t 6ges ler tew..anak mnje nk bt mcm mne..
kit0rang p0m sdey tnpa k0..sblum niy, k0 la yg tukang ir0n2 bju raya mlm rya 2, thun niy sndrian berhad laa..jln kan tugas k0 2 dgn baek2..26hb kn k0 blik, msih di bln raya lgi..hehe..duet rya utk ak jgn lupa lak taw..rndu k0 sgt2..da 3bln xjumpe..6ti ak ant0 pic rya family kt cni..kecian kt k0 kaq,,
sbar la k??



                             niy la nurse umah saye:)







                        nurul syafiqah bt jus0h @ epy :)


raya prtama tnpa dye thun niy..sdey gle2..k la..smpai cni jew entry sye thun niy..kal0 suke, tekan button like kt bwah 2 yerk..k..tata sume..ilysm <3
sELAMAT ARY RYA AIDILFITRI SUME!!
MINAL AIDIL WAL FAIZIN..







♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Isnin, 25 Jun 2012

kesunyian yg melanda diriku..

mareng,mase blik dri skull, abg ipar my c0usin mai ambik dpn kl0h..pahtu ak nk msuk kete la..tng0h nk buke pintu, tiba2 sbuah mt0r niy mai lgg0r ak dri lakang..sembang lana la ak niy..hmm..mlm, ak mnahan kesakitan dlm tbuh..'wahai mt0r ex5 biru,bkpe la mg g langg0r ak sl0h npe ak ngn mg? sakit nye..xsaje h0liday smggu..hmm..dh la spm thun niy..kne cti kl0h pl0k..b0san pl0k duk dm0h 0wg kl0h belake..
blik kpda tajuk entry niy..ak snyi sgt2 skunk, xpnah rse snyi mcm niy..hidup ak skunk k0song..krja ak skunk ngadap buku jew..almaklum lah exam dah dekat..4we??hmm..adeeee..tpi relax2 jew..xmnyusahkan p0m..dye phm dgn keadaan ak skunk..xde la b0wink sgt kn??HP ak skunk p0m sunyi..dlm shari 2 mmg ssah nk brbnyi..ntah knpe..hehe..xpela..bak kate cgi pinky ' minimakan henset', 'minimakan tv' n ttup akaun 'facebook..bt0l x cgu jambu??huhu..akn skunk brada dlm pnjare SPM..xley nk ngadap bende yg melalaikan sgt..buang mse jew sume 2..ckit2 2 b0ley la..ape2 p0m kene tekad kan usaha supaye dpt brjaya..0wg laen b0ley brjaye,begitu jga kite..kene la pkir khdapan ckit..hmm..k la..stkat niy da la entry kali niy..kite cite d laen ary pula..tata alls..:)


♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Sabtu, 31 Disember 2011

Tahun Baru

exited gilerr nk masuk thun baru..huh!!
m0od: sedang menunggu detik2 2012..

sesungguh nye ak h0pe sgt2 azam tahun baru niy dapat trcpai dngn jaya nya..
t0 my bel0ved abah n mama, ain akn wak yg terbaek utk SPM thun 2012..l0ve u!
t0 my dears adik beradik, k0rg bnyak bagi semangat utk ak belajar dngan brsgguh2..miss u!
t0 my l0vely cexcex l0plap, u is my heart..utk awk, awk p0m kena blajar brsgguh2..kan kite nk masuk U same2..jgn tggal skull thun dpan taw..awk lah pembakar semangat saye..need u!
t0 my frenz, ak harap k0rang p0m same..belajar rajin2..see u di IPT!

ak sedih sangt nk tggal kan 2011 yg penuh dngan kenangan dan ujian ini..

abah n mama with cucu tercyunk die..

niy la cexcex l0plap saye yg saye ckap t0o..termenung pe 2 yunx??hee~

with cik kah yg pay0h nk mandi pagi cam saye gap..hehe

with cik bie n aisyah..:)

frenz LANDAS




thats all is FASIPWEM..my true frenz..:)



 (my family)


ak nk berterima kasih kepada k0rg sume di ats nasihat2 yg diberikan..ak akn tggalkn 2011 ini dngn hati yg tulus wlaupn sgt berat..kite tutup buku lame, kite bukak buku baru..apa yg terjadi pada tahun 2011 itu menjadi knangan pahit dan manis buat ak..ssungguh nye yg baik datang nye pada Allah..yg buruk datang nye dari kelemahan diriku sendiri..kenapa Hatiku sgt Berat utk meninggalkan 2011 ini!! tl0nggg!! T_T..

i l0ve my famiy+ my BF+my BFF..
sayang k0rang sgt2!!
♥ l0ving is caring ^,^ ♥

Khamis, 29 Disember 2011

Luahan hati..

Bismillahirahmanirrahim..

Ya Allah,
JIka aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati sese0rang yg hatinya brtaut padamu,
Agar aku tidak terjatuh ke dalam jurang antara nafsu..

Ya Rahman,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada sese0rang yg melabuhkan cintanya kepada Mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..

Ya Rahim,
Jika aku merindui sese0rang,
Rindukanlah aku pada sese0rang yg merindui syahid di JalanMu..

Ya Aziz,
Jika aku menikmati cinta hamba Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan,
Betapa indahnya beribadat kepadaMu..

Ya Rabbana,
Jika aku bersedih kerana sese0rang menjauhiku,
kuatkanlah hati dan keimananku,
Agar aku tidak jauh dari kasih sayang Mu..

Amin Ya Rabbal Alamin..
♥ l0ving is caring ^,^ ♥